torstai 17. maaliskuuta 2016

Meidän ihana häävideo!

Häitä suunnitellessamme tuskailin sen asian kanssa pitkään, että meille ei tulisi videokuvaajaa. Budjetti oli sen verran rajallinen, että olin jo hieman luopunut ajatuksesta. Mutta sitten Matiaksen pikkuveli kertoi tuntevansa tyypin, jolla on hyvät kamerat ja paljon kokemusta kuvaamisesta. No siitähän se sitten lähti, meidän häitä tulivat kuvaamaan Iikka Ruotsalainen ja Kalle Korjus. Olin niin äärettömän iloinen, että sain videokuvaajat jotka sopivat meidän budjettiin! Pojat eivät olleet häitä ennen kuvanneet, mutta se ei haitannut mua yhtään. Enkä kyllä todellakaan huomannut sitä mitenkään!

Tadaa, tässä se nyt on, meidän äärettömän ihana häävideo!


Videon on editoinut Iikka. Oon niin tyytyväinen ja iloinen tästä videosta! Mielettömän ihana muisto! Tämän lisäksi saadaan myös raakamateriaalia meidän omaan käyttöön. Jee!

Iikka oli myös äärettömän ihana ja kuvasi salaa meidän vanhempia tuohon alkuun etukäteen, hieman meinasi itku tulla kun tän videon ekaa kertaa näin! <3 Uskomatonta panostusta!

Tämän jälkeen en voi kuin suositella hankkimaan videokuvaaja häihin! Aluksi myös jännitin sitä hieman, sillä ajattelin etten osaa olla videokameran edessä yhtään luonteva. Mutta ammattimaisia poikia kun olivat, enhän mä edes huomannut niitä koko päivänä! 

Mitäs tykkäsitte meidän videosta? :)


6 kommenttia: